Logotype Massagekliniken 1602 cool 9 (2)

Elevmassage i Juni

Under veckorna 22-25 har vi nöjet att ha Nimi Malje som praktikant hos oss. Hon studerar till Medicinsk massageterapeut i Linköping på Bergqvists Yrkeshögskola.
Under dessa veckor finns det möjlighet att boka massagebehandling hos Nimi till ett reducerat pris.
Kostnad:
45 min Massagebehandling 150 kr
60 min Massagebehandling 200 kr

Boka:
För bokning kan du med fördel gå in online via vår hemsida www.massagekliniken.nu (välj elevbehandling) eller ringa oss på 031-711 66 55.

Presentation av Nimi:
Jag heter Nimi Malje och är Medicinsk massageterapeut eller nästan iallafall, jag läser tredje terminen av fyra på Berqvists yrkeshögskola och kommer under några veckor vara praktikant här på Massagekliniken.
Jag är certifierad massör genom branschrådet svensk massage, även utbildad inom personlig träning, kostrådgivning och stresshantering. Jag är född och uppvuxen i Varberg med en förkärlek till havet, hälsan och naturen. Med klassik svensk massage i grunden ger jag en djupgående massagebehandling som jag gärna kompletterar med undersökningar, stretch och träning.
Välkommen att boka elevbehandling.

Kommentera gärna: