Logotype Massagekliniken 1602 cool 9 (2)

Nu skiner vårsolen in härligt i våra behandlingsrum på kliniken .
Vi har fyllt på med bokningsbara tider på online bokningen, välkommen att gå in och boka www.massagekliniken.nu
Vi önskar er alla en trevlig helg!

Läs hela inlägget »

Nu lyser lucia upp med sina vita vackra ljus i vintermörkret, sedan är det bara drygt en vecka kvar till vintersolståndet, då det vänder mot ljusare tider igen.
Vi har öppet alla dagar runt jul och nyårshelgen men håller stängt helgdagarna.
Så här när året går mot sitt slut och vi summerar så vill vi VARMT TACKA ER alla för att ni valt att komma till oss. Vi är så glada att få ta hand om just DIG.

Etiketter: lucia , god jul

Har du FRISKVÅRDSBIDRAG från din arbetsgivare,
som du ännu inte utnyttjat i år? Använd det hos oss på Massagekliniken
Du kanske får ditt friskvårdbidrag genom Benify eller ePassi?
Vi är anslutna i dessa förmånsportaler så det går bra att utnyttja det hos oss!

Vi önskar er en härlig vecka.

Läs hela inlägget »

Vi har öppet nästan hela sommaren med något begränsade öppettider. Vecka 29 kommer Massagekliniken vara helt stängt. Vecka 30 är vi tillbaka igen, längtar du efter MASSAGE så passa på att kika efter lediga tider online på www.massagekliniken.nu

Från 1 augusti kommer vi höja våra priser med ca 7% på alla våra behandlingar. Så har du funderingar på att köpa nytt 5-kort, utnyttja din friskvård så passa på att göra det före din semester.

Läs gärna senaste nyhetsbrevet på Nyhetsbrev sommar 2023 från Massagekliniken☀️

Läs hela inlägget »

Just nu pågår det vägarbete på Ängemarken och det råder parkeringsförbud längs gatan.  Förbudet gäller 13/4 - 28/4.
Vi rekommenderar den stora parkeringsplatsen , Medicinaregatans norra parkering. Infart mitt emot "Mikrobiologen"

Läs hela inlägget »

Nu ser vi fram emot vår och påsk med några extra lediga dagar.  Kom ihåg dig själv och ta hand om dig!
Välkommen att boka vårens massage, vi har fyllt på med bokningsbara tider fram till sommaren.

Läs hela inlägget »

Här är en fin intervju med Marie & Martina i Kroppsterapeuternas nya medlemsbroschyr.
Kroppsterapeuternas Yrkesförbund (sebroschyr.se) medlemsbroschyr.

Läs hela inlägget »

Nu är det snart julafton igen, så snabbt tiden går. Vilken fin och vit December vi har haft tills nyligen. Här på Massagekliniken har vi bråda tider, så här när det lackar mot jul.
Vi har öppet på kliniken både V52 och V1.

Vi behåller våra behandlingspriser efter årsskiftet och iallafall första halvåret 2023.
Så här när året går mot sitt slut och vi summerar så vill vi VARMT TACKA ER alla för att ni valt att komma till oss. Vi har gett extra många behandlingar detta år och haft möjlighet till det genom att vi nu är 5 terapeuter. Vi är så glada att få ta hand om just DIG. Nu önskar vi att du får en lugn och frisk jul och kan varva ner och förhoppningsvis mötas med nära och kära.

Läs hela inlägget »

Hela teamet har varit på en lärorik och inspirerande kurs förra helgen, Anatomi Trains in motion, djupdykning i kroppens fascinerande fascia/bindväv.
Det har varit både nytänkande och igenkännande.
#anatomytrains #artofmotion #fascia

Läs hela inlägget »

Vi är så glada att Ida Juvonen, Massage- och friskvårdsterapeut nu är en del av Massageklinikens team VÄLKOMMEN!
Boka tid hos Ida här på hemsidan eller ring 031-711 66 55